شرکت خلاق|طراحی صنعتی محصولات را روش‌های نوآورانه ارتقا داد

شرکت خلاق|طراحی صنعتی محصولات را روش‌های نوآورانه ارتقا داد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 88492
یک شرکت خلاق در حوزه طراحی صنعتی و محصولات، با استفاده از نوآوری‌ به محصولات تولیدی شکلی تازه بخشیده است.

نوآوری به عنوان یکی از اهرم‌های محکم و اثربخش در رقابت‌پذیری و فروش محصولات، نقش خود را تثبیت کرده است و شرکت‌ها برای تصاحب سهم بیش‌تر بازار، از نوآوری در طراحی تا عرضه محصولات بهره می‌برند. طراحی صنعتی محصول، یکی از بخش‌های مهم در این زنجیره به شمار می‌رود و نوآوری‌ها در این بخش به استقبال هرچه بیش‌تر مخاطبان کمک می‌کند.

شرکت خلاق طراحان سرزمین آران با نام تجاری متوتک یکی از مجموعه‌هایی است که خدمات طراحی صنعتی را به مشتریان خود که عمدتا از صنعت هستند ارائه می‌دهد

سعید خسروی مدیرعامل این شرکت خلاق، با بیان این‌که با استفاده از ترکیب روش شناسی و فناوری یا متوتک(MTOTEC) ، فعالیت خود را به پیش می‌بریم عنوان کرد: هدف ما ایجاد نوآوری در صنایع با ارائه خدمات طراحی صنعتی بود و توانستیم در بخش طراحی تجهیزات پزشکی، طراحی روشنایی، لوازم خانگی، اینترنت اشیا خدمات طراحی را ارائه دهیم.

کمک به ایجاد محصولاتی با طراحی پیشرفته

 

از فعالیت‌های دست‌اندرکاران این شرکت خلاق می‌توان به راه اندازی واحد طراحی و توسعه شرکت فعال در حوزه روشنایی، راه اندازی واحد طراحی صنعتی شرکت مهندسی پزشکی برای خط تولید تخت دیالیز، ایجاد نخستین لابراتور طراحی صنعتی در پارک فناوری پردیس، راه اندازی لابراتور طراحی محصولات خانگی در حوزه صنایع لیزر و فوتونیک، خط طراحی و تولید عملگرهای خطی و کنترل باکس برای یک شرکت دانش‌بنیان و همچنین لوازم خانگی و نیز فروش خدمات به چند کشور اروپایی اشاره کرد.

 

همچنین از دیگر توانمندی‌های این شرکت خلاق را می توان طراحی دستگاه هدست بیماران صرع، طراحی و تولید دستگاه پالس اکسمتر، طراحی صنعتی دستگاه گلوکومتر، طراحی و تولید دستگاه نقشه برداری حوزه اینترنت اشیا و سایر تجهیزات پزشکی و سلامت دانست.

این فعال حوزه صنایع خلاق با اشاره به این‌که می‌باید نوآوری در بخش صنعت جاری شود ادامه داد: با ایجاد دپارتمان مرکز خلق ارزش، تلاش کردیم به شرکت کمک کنیم تا در چرخه خود به حرکت در آورندو در این حوزه 2 خدمت را عرضه می‌کنیم.

خسروی، با اشاره به این خدمات عنوان کرد: راه اندازی واحد طراحی صنعتی در بخش تحقیق و توسعه از طریق استقرار نیروی تخصصی، پایش فرایند های تحقیق و توسعه شرکت برای تدوین گردش کار خلاق و همچنین طراحی و تولید محصولات در دیزاین لب متوتک که در پارک فناوری پردیس واقع شده است، به شرکت‌ها ارائه خدمت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت خلاق طراحان سرزمین آران عنوان کرد: اگر بتوانیم ابتدا فرهنگ نوآوری و رشته طراحی صنعتی را و نهادهایی چون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به رشد صنعت کمک کنند، این امید وجود دارد که هر سال ضمن ایجاد شعبه های مختلف در پارک های فناوری در بخش کسب و کارهای کوچک نیز بستری برای طراحی صنعتی در کسب و کارهای کوچک ایجاد شود که هزاران نفر شغل جدید ساخته می‌شود.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
یخچال‌های صنعتی و آزمایشگاهی تولید شد تا ماندگاری محصولات با تولیدات بومی ارتقا یابد
یخچال‌های صنعتی و آزمایشگاهی تولید شد تا ماندگاری محصولات با تولیدات بومی ارتقا یابد
99/12/04 - 13:18
 ایجاد بیش از 125 هزار شغل  با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
ایجاد بیش از 125 هزار شغل با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
97/06/26 - 13:51
  برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق چیست
برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق چیست
97/01/27 - 07:33
بیشتر بخوانیم